Termeni & Condiții
TERMENI ȘI CONDIŢII
1. DISPOZIÈšII GENERALE
Vizitarea sau cumpărarea prin orice mijloace (comandă online, telefonic, email, etc) a produselor de pe site-ul www.sky.ro implică automat acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos.
Acest site este întreÈ›inut È™i administrat de către compania SKY.RO, denumită în continuare Furnizor. Persoana fizică sau juridică care comandă È™i achiziÈ›ionează produse prin intermediul site-ului www.sky.ro, va fi denumită Client.
2. CONÈšINUTUL SITE-ULUI
SKY.RO defineÈ™te prin conÈ›inut, toate informaÈ›iile conÈ›inute pe site în forma de text, date, imagini (poze). Firma SKY.RO îÈ™i rezervă dreptul de a actualiza sau de a modifica conÈ›inutul acestui site fără a anunÈ›a în prealabil. Întregul conÈ›inut al site-ului www.sky.ro este proprietatea Furnizorului È™i este apărat de legile în vigoare pentru protecÈ›ia drepturilor de autor. Folosirea fără acordul Furnizorului, a oricăror elemente din conÈ›inut, se pedepseÈ™te în conformitate cu legile în vigoare (administrativ, civil sau penal). Elemente din conÈ›inutul acestui site pot fi folosite sau copiate doar cu acordul scris al furnizorului. În cazul în care observaÈ›i o încălcare a drepturilor de autor de către www.sky.ro vă rugăm să ne trimiteÈ›i o înÈ™tiinÈ›are la adresa de email: contact@sky.ro
3. DECLINAREA RESPONSABILITÄ‚ÈšII
Fotografiile, descrierea, caracteristicile È™i accesoriile produselor prezentate pe www.sky.ro sunt doar cu titlu informativ, de aceea produsele livrate pot diferi în orice fel, fără o notificare prealabilă. SKY.RO face tot posibilul ca produsele livrate să respecte cât mai mult descrierile prezentate pe site. TotuÈ™i, în cazul în care conÈ›inutul produsului sau, unele caracteristici ale produsului au fost afiÈ™ate greÈ™it, iar livrarea nu s-a efectuat încă, Furnizorul îÈ™i rezervă dreptul de a anula livrarea respectivului produs È™i de a anunÈ›a clientul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută. Valoarea maximă a obligaÈ›iilor Furnizorului față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este egală cu valoarea produselor încasate de Furnizor de la clientul respectiv. Furnizorul nu poate fi făcut răspunzător pentru cheltuielile conexe sau orice alte prejudicii cauzate clientului datorită nelivrării sau livrării necorespunzătoare a produsului.
SKY.RO nu îÈ™i asumă responsabilitatea pentru scopul în care sunt utilizate produsele achiziÈ›ionate. SKY.RO descurajează utilizarea produselor în afara legii È™i în afara normelor de bună cuviință. Clientul îÈ™i asumă în totalitate responsabilitatea utilizării produselor achiziÈ›ionate de la SKY.RO. Produsele comercializate pe acest site sunt recomandate în general persoanelor È™i autorităților care prin competenÈ›a lor au dreptul de utilizare a echipamentelor de supraveghere È™i monitorizare. În cazul în care produsele sunt achiziÈ›ionate de persoane fără competenÈ›e de monitorizare È™i supraveghere, acestora le revine obligaÈ›ia de a anunÈ›a persoanele supravegheate sau monitorizate de acest lucru. Orice încercare de încalcare a legilor Romaniei adusă la cunostință firmei SKY.RO va fi raportată de urgență organelor competente.
4. CONFIDENÈšIALITATEA DATELOR PERSONALE
Conform cerinÈ›elor Legii nr. 677/2001 pentru protecÈ›ia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal È™i libera circulaÈ›ie a acestor date, modificată È™i completată È™i ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal È™i protecÈ›ia vieÈ›ii private în sectorul comunicaÈ›iilor electronice, SKY.RO are obligaÈ›ia de a administra în condiÈ›ii de siguranță È™i numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.
Scopul colectării datelor personale este onorarea comenzilor (eliberarea facturii, certificatului de garanţie și expedierea produselor), reclamă-marketing-publicitate (newslatter) și realizarea de statistici necesare dezvoltării serviciilor oferite.
InformaÈ›iile colectate de către SKY.RO având ca scop onorarea comenzilor, pot fi furnizate parÈ›ial companiilor de curierat pentru expedierea È™i livrarea coletelor.
InformaÈ›iile colectate de către SKY.RO având ca scop reclamă-marketing-publicitate (newslatter) nu vor fi furnizate/vândute sau închiriate unor terÈ›e părti.
SKY.RO colectează de la clienÈ›ii săi date cu caracter personal precum nume, prenume, e-mail, număr de telefon, adresă, etc. numai dacă acestea sunt furnizate în mod voluntar de către client. Refuzul furnizării a acestor date, duce la imposibilitatea procesării È™i finalizarii comenzilor transmise de către SKY.RO.
Conform Legii nr. 677/2001, clientul are dreptul de acces, intervenție asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale și dreptul de a se adresa justiției. Totodată, aveți dreptul sa vă opuneti prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea acestora. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteti adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la sediul firmei noastre, str. Memorandumului, nr.23, Cluj-Napoca, Cluj sau prin e-mail la adresa contact@sky.ro.
SKY.ROcontact@sky.ro si nu incurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza datele dvs de contact unor terti (persoane fizice sau juridice), nu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site, fara acordul dumneavoastra explicit.
Orice utilizator care a furnizat explicit pe site-ul www.sky.roadresa sa de email poate opta ca aceasta sa fie stearsa din baza de date a www.sky.ro Pentru a sterge informatiile furnizate de dvs din baza de date, este de ajuns sa ne contactati si sa cereti acest lucru telefonic, prin fax sau e-mail.
SKY.RO nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderile de informatii datorate erorilor sau eventualelor probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru, sau actiunilor unor terte persoane.
5. GARANÈšIE SI COMFORMITATE
GaranÈ›ia legala/ comerciala conf L449/2003 modif. OG 9/2016 a produselor achiziÈ›ionate este de 6, 12, 24, 36 sau chiar 120 de luni, în funcÈ›ie de produsul achiziÈ›ionat. Consumabilele (acumulatori) beneficiaza de 6 luni de garantie. Toate produsele achiziÈ›ionate de pe site-ul nostru vor fi însoÈ›ite de certificat de garanÈ›ie. In cazul in care nu ati primit certificatul de garantie in colet, va rugam sa il solicitati in termen de 48 de ore. Termenul de garanÈ›ie decurge de la data emiterii facturii. Cumpărătorului i se garantează că în cazul defectării în condiÈ›ii normale de utilizare, pe durata perioadei de garanÈ›ie, produsul va fi reparat gratuit sau înlocuit, după caz, la sediul firmei noastre. CondiÈ›iile de garanÈ›ie precum È™i procedura în cazul defecÈ›iunii unui produs sunt detaliate în Certificatul de garanÈ›ie. În cazul nereparării produsului, precum È™i a imposibilității de înlocuire a acestuia de către Furnizor, Clientul poate cere restituirea banilor sau achiziÈ›ionarea altor produse din magazin. Valoarea maximă a obligaÈ›iilor Furnizorului în cazul nereparării sau neînlocuirii produsului este valoarea sumei încasate de către Furnizor de la acel Client, pentru acel produs.
Toate produsele cumpărate din magazinul nostru sunt noi È™i se livrează împreună cu certificat de garanÈ›ie, certificat de calitate precum È™i instrucÈ›iuni de utilizare È™i documentaÈ›ie tehnică. SKY.RO garanteaza autenticitatea si originalitatea produselor comercializate in magazinul www.sky.ro si nu incurajeaza comercializarea produselor contrafacute.
Produsele care s-au activat nu se mai pot returna!
Clientul are obligatia de a ridica produsul in termen de 15 zile de la data la care a fost anuntat ca produsul a fost sau nu reparat. In cazul in care nu este ridicat dupa notificare pentru perioada ce depaseste 15 zile se va aplica o taxa de depozitare in valoare de 5 lei/zi. In situatia in care produsul nu a fost ridicat in termen de 180 de zile de la anuntare, clientul accepta sa renunte la dreptul de proprietate asupra acestuia, echipamentul ramanand in proprietatea SKY.RO, urmand a fi casat.
In cazul in care produsul nu face obiectul garantiei taxa de curierat dus-intors este suportata de catre client.
6. PREÈšURI, TAXE, PLATI
Prețul final plătit de către client la ridicarea coletului este format din prețul produsului afișat pe site + cheltuielile de livrare și de transport.
Plata se poate face ramburs(la ridicarea coletului) direct către firma de curierat, sau se poate face în avans, prin ordin de plată în baza unei facturi proforme.
PromoÈ›ii È™i oferte speciale. Toate promoÈ›iile È™i ofertele speciale prezentate pe site sunt valabile exclusiv în limita stocului disponibil.
PLATA CU CARDUL
Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.
- Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
- "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!
Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.
Dupa ce veti introduce numarul de card in pagina procesatorului de plati, sistemul va detecta automat daca este un card eligibil pentru plata in rate, la una din bancile agreate de catre magazin si va afisa o lista de unde
puteti alege numarul de rate dorit.
7. SUPORT TEHNIC ȘI CONSULTANȚĂ PROFESIONALĂ
Având o experiență de peste 6 ani de zile, magazinul www.sky.ro oferă clienÈ›ilor săi suport tehnic È™i consultanță de specialitate în limita resurselor disponibile. Suportul tehnic se oferă prin telefon sau prin email de către consultanÈ›ii noÈ™tri de vânzări sau după caz, de către departamentul tehnic. Suportul tehnic oferit de societatea noastră constă în ajutarea È™i sprijinirea clienÈ›ilor să identifice d.p.d.v tehnic produsele solicitate, să verifice compatibilitatea produselor cu alte produse, să găsească soluÈ›ii tehnice în funcÈ›ie de cerinÈ›ele È™i nevoile clienÈ›ilor, să configureze sisteme complexe de securitate în vederea achiziÈ›iei.
Pentru că este aproape imposibil prin telefon sau prin email, NU SE OFERÄ‚ SUPORT TEHNIC pentru instalarea, configurarea È™i programarea sistemelor de securitate (antiefractie, supraveghere video, antiincendiu, control acces, interfonie È™i videointerfonie, etc.). Pentru astfel de servicii vă recomandăm să apelaÈ›i la firme specializate È™i avizate de către PoliÈ›ia Română să desfășoare activități de instalare sisteme de securitate.
8. LIVRAREA PRODUSELOR
Produsele achiziționate de pe site-ul www.sky.ro vor fi livrate doar pe teritoriul Romaniei prin intermediul serviciului de curierat rapid.
Termenul de livrare este de 48 ore, dacă nu se specifică altfel, socotit de la data preluarii comenzii dvs. Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voinÈ›a noastră. În cazul în care produsele comandate vă vor fi livrate în mai multe transe, dvs. veÈ›i achita doar cheltuielile de livrare aferente primului colet. În cazul în care unul sau mai multe dintre produsele comandate nu se mai află pe stoc, veÈ›i fi înÈ™tiinÈ›at. Produsele se livrează în limita stocului disponibil. În cazul produselor care nu se află pe stoc sau în cazul comenzilor mari, termenul de livrare poate creÈ™te până la 3 săptămâni. Plata se poate face ramburs (la ridicarea coletului) direct către firma de curierat, sau se poate face în avans, prin ordin de plată în baza unei facturi proforme.
Cheltuielile de livrare și transport sunt suportate de către Client pana in limita a 300 de ron. Peste aceasta limita orice taxa de transport este asigurata de compania noastra.
9. RETURNAREA PRODUSELOR/ RENUNTAREA LA CUMPARARE
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie a produsului, respectiv prin comanda online, livrare sau ridicare din magazin.
Conform OG nr. O.U.G. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, care aproba ordonanÅ£a, "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor“. Returnarea produsului trebuie efectuata in termen de 14 zile de la notificarea renuntarii la cumparare.
Produsul returnat trebuie sa fie un produs nefolosit, fara urme de uzura si ambalaj intact. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziționate pe comanda speciala sau care la momentul respectiv nu faceau parte din oferta companiei!
Nu se acceptă pentru returnare produse care au fost achiziÈ›ionate pe comanda speciala cu avans încasat!
Nu se accepta pentru returnare produse care au fost activate si nu mai sunt noi.
In cazul produselor pe baza de comanda, cu avans incasat, avansul nu se returneaza daca clientul renunta la comanda.
Nu se acceptă pentru returnare produse din categoria Spionaj si Anti-Spionaj!
Licentele de software electronic, coduri electronice pentru asigurari (care presupun livrarea unei chei de activare prin email) nu pot fi returnare dupa ce au fost primite. Exceptie se face la cele in format fizic, daca nu au fost desigilate.
Produsele achizitionate din magazin nu beneficiaza de dreptul de retur conform OUG 34/ 2014.
Codurile de asigurare se încadrează ca licenÈ›e digitale È™i, odată achiziÈ›ionate, acestea nu mai pot fi returnate.
Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:
- in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu are voie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
- starea aparatelor si produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor.
Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar. Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Clientul are posibilitatea sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs. In toate cazurile returnarii/inlocuirii a produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
Costurile privind returnarea produselor prin curierul DPD se calculeaza in functie de greutatea si dimensiunile coletului, precum si in functie de localitatea de expeditie.
10. TENTATIVÄ‚ DE FRAUDÄ‚
Orice tentativa de acces neautorizat a bazelor de date, datelor personale, serverului sau conÈ›inutului site-ului www.sky.ro va fi raportată autorităților competente È™i va face obiectul unei plângeri penale către acestea.
11. LITIGII
Orice litigiu apărut între ClienÈ›i È™i Furnizor va fi rezolvat pe cale amiabilă. Pentru conciliere interna gratuita, sunati la numarul 0762.331.330, oricand in timpul programului de lucru de luni pana vineri intre 10:00 si 18:00. În cazul în care nu s-a reuÈ™it rezolvarea conflictului pe cale amiabilă, competenÈ›a revine InstanÈ›elor de Judecată Române, de pe raza municipiului Cluj-Napoca.
Prin vizitarea È™i cumpărarea de produse prin orice mijloc (comanda online, telefonic, email, etc), Clientul confirmă că a citit È™i acceptat termenii È™i condiÈ›iile de mai sus. Utilizarea site-ului de către Client pentru informare implică totodată acceptarea necondiÈ›ionată a acestor termeni È™i condiÈ›ii. În cazul în care nu sunteÈ›i de acord cu aceÈ™ti termeni È™i condiÈ›ii, vă rugăm să părăsiÈ›i acest site.
12. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor